Translate

niedziela, 21 kwietnia 2013

Firmoo po raz drugi, oraz moje nowe DIY-że tak to nazwę, aby chwytliwie było :)

Dostałam drugie okularki z Firmoo, tym razem wybrałam sobie takie w kolorze kości słoniowej, bo miałam kiedyś ale 3 sezony temu schowałam gdzieś i nie ma do dzisiaj:) Rozpuściły się chyba. Okularki przyszły jak zwykle, ekspresowo, z ładnym plastikowym etui, kompletem narzedzi do naprawy oraz dodatkowym etiu z mocnego materiału. Sa jak zwykle bardzo dobrze wykonane i proste. I jak widać, całkiem, całkiem łądniutkie :) Bardzo się cieszę :) Bardzo dziekuję za propozycję :)
Oczywiście, jesli ktos chciałby sobie takie okularki zakupić, wystarczy wejść na stronkę firmy http://www.firmoo.com/ i wybrac okularki, Dla każdej osoby, która kupuje po raz pierwszy, okulary są gratis. Płaci sie tylko za wysyłkę o tutaj są szczęgóły: http://www.firmoo.com/free-glasses.html Wielkim plusem jest to, że na stronie można sobie okulary dopasować do swojej buzi, łącznie z odległościami-nos, oko itd. Pełna profeska. Polecam :)

Zdjęcia sa robione przy okazji pieknej akcji Uszyj Jasia, większa relacja będzie na moim drugim blogu Fabryka Małych Rzeczy, ale już teraz Wam zdradzę, ze szyłysmy 9 godzin i udało nam sie uszyć cały komplet poszewek na poduszki dla szpitala, dla dzieci, w ilosci 584 sztuki. Szycie odbywało sie w Ikei i postarali sie tak bardzo, że jak sie dowiedziałam to mi szczęka na podłogę spadła. Podarowali nam 500 metrów materiału, poczęstowali obiadem , kawą i ciasteczkami, należą im się ogromne brawa.Mega wypas taka robota :) 

Do kompletu z okularkami jest druga bluza, jaką sobie odszyłam. Ze zwykłej bluzy ze ściagaczem, którą  kupiłam w lumpexie. Bluza miała wadę, którą przykryłam literka A- A jak Joanna :)Do tego dodałam ćwieki, które mi sie podabają, być moze są już passe, ale ja mam je dopiero teraz i bardzo sie cieszę.

Pozdrawiam tych co jeszcze są ze mną :)








29 komentarzy:

  1. MAm bardzo podobne okularki z Firmoo, ale Tobie bardziej pasuje ten fason!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wiesz, te pierwsze jednak lepiej mi pasują w kształcie, lepiej sie w nich czuję no te tez sa fajne :)

      Usuń
  2. Witaj Kochana :))) Okularki super, ale coś smutna minka :( Bluza super,masz talent i pomysły !
    Ściskam i dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beti-może zmęczona, bo to akurat była mała przerwa w szyciu w Ikei. Wziełam okulary do zdjeć, bo stwierdziłam że i fryzura jest i makijaż, to trzeba wykorzystać :)

      Usuń
  3. Okulary idealnie pasuja do Twojej buzi, pomysl na bluzke bardzo mi sie podoba.
    wygladasz kwitnaco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lusiu, Ciebie w tym nie dogonię, bo Ty z postu na post coraz młodsza się wydajesz :)

      Usuń
  4. Bluza bardzo ładna, okularki również.

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Och, no lubię ją, lubię wiesz? Jest biała, duża i niesamowicie wygodna. I absolutnie spersonalizowana :)

      Usuń
  6. Jak Cie ktos moze zapomniec :) ja tylko mam problem z czasem :)
    Super wyszla Ci ta bluzka i okulary bardzo twarzowe. Mam takie male marzenko ze jak bedziesz w okolicach Chicago to mnie odwiedzisz i jak ja gdzies sie zjawie w okolicach Florydy to spotkamy sie gdzies na herbatce :)
    Pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
  7. No to Ty kawka a ja herbatka :)
    Swiat jest maly - jak bede odwiedzac Polske to dam znac a Ty jak bedziesz na tym ladzie to MUSISZ dac koniecznie znac - ktoz to wie a pozatym jak lubisz Stany to bierz udzial w loteri bo znow otworzyli wydaje mi sie ze bedzie na jesieni.
    Napisz co kiedy aby byc w kontakcie bo ja mam malo czasu na bloga mojego czesto zagladac :(
    Pozdrawiam PA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, to musze wysłać znowu wnioski. Już bralismy udział, ale sie nie udało niestety. Dam znac jak wylecę na pewno, bedę się chwalić wszem i wobec :)

      Usuń
  8. Nie wiem dlaczego ale wcale nie pokazują mi się nowe posty, które dodajesz...hmmmm. Na ten trafiłam przypadkiem na innym blogu.
    Piękne są te białe okularki i super w nich wyglądasz. Pozdrawiam serdecznie i podziwiam Twoją pracę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta akcja z jaśkiem to mega przedsięwzięcie!
    Bravo dla Was, dla Ikei.
    Słyszałam nawet o tym w telewizji.
    Cudowny gest!
    DIY znakomite i okularki są cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Olu za miłe słowa, i za to że czas znalazłaś przede wszystkim :)Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Wziąć udział w takiej akcji-COŚ WIELKIEGO!!! Podziwiam i jestem pełna uznania. A bluza świetna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna akcja z tym szyciem!! Super te okularki!! Bardzo Ci w nich do twarzy!! DIY - rewelacja!! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  12. bluza z literką A i cwiekami jest absolutnie idealna <3

    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna ta bluza! Z tymi ćwiekami - bomba! Już wiem, czego będę szukać podczas kolejnej wizyty w ciucholandzie:))) Strasznie mi się te ćwieki spodobały:)
    Skorzystam z oferty okularowej:)
    Dziękuję za wizytę i zapraszam ponownie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Akcja rzeczywiście piękna. Gratuluję pomysłu i wytrwałości.
    Bluza super, okularki też :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nolimitsmoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Joasiu, te okulary sa swietne. Chyba sie skusze i tez sobie jakies wybiore. Diy bardzo udany i orginalny. Przygladalam sie detalom jakie dodalas na ta bluzo bluzke. Pozdrawiam sie serdecznie mam nadzieje, ze masz udane wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super okulary i robisz miny jak zawodowa aktorka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka cudna ta bluzka, one sa na sprzedaż w twoim sklepiku? szykuje mi się małe cos fajnego dla dziecka, zostane cioteczna babka-musze do ciebie zawitać :)

    OdpowiedzUsuń