Translate

piątek, 22 lutego 2013

Grochy Pasy Ananasy


Muszę zmienić charakter bloga. Musze go rozszerzyć o moje szycie, bo w innym przypadku, posty będą się pojawiać chyba raz na miesiąc:) 
Kupiłam, ostatnio materiał w grochy i pasy i uszyłam poduszki. Wyglądają cudownie, szkoda, że  nigdzie mi nie pasują, bo są niezmiernie fajne. Nie wiem jak takie rzeczy traktują inne szyjące, ale ja chyba zostawiłabym sobie wszystko dla siebie-ha,ha :) Mam nadzieję jednak, że to tak tylko na początku, i że moje podusie się sprzedadzą. Materiał w grochy bardzo mi się podoba, żałuję  że nie mam w innych kolorach, chyba jakieś pudełka sobie zrobię? I tak mam ich pełno na różne drobiazgi, można by je odświeżyć..
I takie mam pytanie do Was-co byście woleli? Poduszkę w całości czy poszewkę? Bo ja szyje poduszki, do prania w całości, tak jakoś zaczęłam robić i zostało mi tak. Lubie to, że poduszka jest fajnie naciągnięta, a i z praniem nie ma dla mnie problemu, bo jak jest do odświeżenia to po prostu piorę całość i całość jest czyściutka i pachnąca.Jakoś tak mam, że wtedy mam prawdziwe poczucie tego, że rzecz jest świeża i czysta.
Zostawiam Was ze zdjęciami nowych poduszek, niektóre z Was już widziały na FB, jestem Wam bardzo wdzięczna za każde polubienie i każdy komentarz tam:)
http://www.facebook.com/pages/D%C5%BCoena-szyje/379424692126639?ref=hl

Ps. zrobiłam jakieś zmiany w stronach , ale chyba mi się ten post zapisał w kosmosie :( Chciałabym mieć zakładki-Szycie, Moda, Podróże i w każdej zakładce odpowiedni post. Nie wiem jak to zrobić :(






21 komentarzy:

  1. Ha właśnie zastanawiałam się co u Ciebie słychać :) Poduszeczki są śliczne :) Jeśli chodzi o zakładki to wchodzisz sobie na swój pulpit nawigacyjny i klikasz na swojego bloga z boku po lewej stronie pojawia się kilka zakładek przegląd, posty, komentarze itd. Wchodzisz tam w strony, dalej nowa strona i już tworzysz zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale zrobiłam tak, jako nowa strona, ale na blogu tego nie było widać. Nie było posta nigdzie. A ja bym chciała aby takie poddziały były właśnie. Cos może mi nie wyszło :(

      Usuń
    2. Aaaaaaaaaaaaaaaaaa, coś jest!!! Jestem taka niemysląca i spiesząca sie ostatnio, że nie zapisywałam nowych ustawień :)

      Usuń
    3. Asiu, ale jak mam tam zrobić posta?Wiem, ze to niezwykłe nie wiedzieć takich rzeczy, ale ja nie wiem :(

      Usuń
    4. No ale klikam w ten "klocek " na górze czyli zakładkę, pojawia się jakby post pod tyt Szycie moja, daje edytuj i wklejam tam treść posta Grochy i publikuje się jako drugi taki sam post na blogu, ale nie jest w osobnej zakałdce jakby. A ja bym chciała tak wiesz, posty z kazdego tematu publikować osobno, aby nie był misz masz. wykasuję potem te moje wypociny bo wstyd aż. taka niewiedza :(

      Usuń
    5. No nic, może coś znajdę na ten temat, ale na razie szukam i nic. Dzięki Asiu za czas :)Miłego dnia:)

      Usuń
    6. Dżoena ja robię to tak:
      Pisze post normalnie, jak dotychczas. Potem kopiuję link tego posta i wklejach do odpowiedniej zakładki/strony jaką stworzysz.
      Np szycie i w tej zakładce jest link np o tytule poduszki w grochy;)
      Zobacz na moje zakładki, będziesz wiedzieć o co chodzi;)
      Pa!
      A poduszki, cudeńko!

      Usuń
  2. Poduszki sa sliczne,masz zdolnosci dziewczyno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również nie wiem jak podzielić blog na działy. Też mam z tym kłopot.
    Poduszeczki bardzo ładne. Czy one z czasem się nie zbiją przez pranie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, pewnie tak, ale mam poduszki do prania i takie z poszewką(mam na myśli ozdobne) i jedne i drugie po długim czasie jakimś się zbijają. Dla mnie więc-zero różnicy, natomiast nie wiem jak to widzą inni.

      Usuń
  4. Poduszki są imponujące:-) Naprawdę masz świetne pomysły no i talent do szycia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Grażynko, żeby jeszcze się zbyt rozkręcił :)

      Usuń
  5. KOchana, oceniamma 6+ (jako nałogowy szwacz poszewek na poduchy!)wyglądają super. Ciekawi mnie jakiemają zapięcie, czy może sa całkowicie obszyte?? :]
    pozdrawiam i nie przestawaj !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, dziękuję:) Aniu, są na amen zaszyte, i nie wiem czy to dobrze czy nie, dla mnie ok, lubię tak, ale nie wiem czego ludzie bardziej potrzebują :)

      Usuń
    2. Ja lubie zszyte na amen, nie martwię się że poducha wypadnie, czy suwak się wbije w plecy (teraz mam na suwak). Ogólnie problem jest tylko z praniem, ale dają radę :]
      Pokombinuj z zapięciem, polecam kupić dobry suwak (droższy) i na nim ćwiczyć wszyć i wypróć, aż uszyjesz idealnie (tak jak sobie zarzyczysz)
      Pozdrawiam
      Widziałam że robisz zakładki, ja robie inaczej niż Ola, bez kopiowania, daj mail to ci wyśle :]

      Usuń
  6. grochy bardzo lubię, dlatego poduchy już mi się podobają i t bardzo! osobiście wybieram poszewki na poduchy, bo jest mi wygodniej je prać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie się cieszę, ze jesteś z powrotem :)Przede wszystkim, a potem z komentarza:)

      Usuń
  7. tak sie nakrecilam tym szyciem, ze nawet maszyne do szycia w Ikei kupilam, ciekawe jak bedzie szyla, na razie juz drugi tydzien stoi nierozpakowana, a ja sie z zycizm na zakretach nie wyrabiam :) piekne te twoje grochy, szyj! szyj! pozdrowka i milego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czerwony materiał w grochy jest piękny, trzymam kciuki że znajdziesz jakieś miejsce aby wykorzystać poduszki bo są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. IDEALNE SĄ <3

    dawaj wszystkie <3 pięknie szyjesz masz taleent :)

    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń