Translate

piątek, 26 października 2012

Wyróżnienia:)

Dziękuję za życzenia wszystkim:) To bardzo miłe. Dzieciaki już lepiej, choć młodszy nadal cierpiący, ale udaje mi się już coś przemycić do jedzenia i namówić do picia.Co za syf ten wirus, mówię Wam, cała malutka buzia w środku w takich rankach:( Przez 3 dni zjadł tyle co czasem na śniadanie , więcej wypił ale też malutko. 
A teraz coś, czego nie zrobiłam wcześniej. Mianowicie dostałam wyróżnienia od dwóch Kochanych Dziewczyn, za co bardzo im dziękuję:) Zabawa zabawą, ale jak już wspomniałam przy innej okazji, najmilsze jest to, ze ktoś o nas myśli:)Wyróżnienie dostałam od niesamowitej Ani, która częstuje nas pięknymi zdjęciami siebie i miejsca w którym mieszka, a także kawałkiem świata zupełnie innego niż nasz oraz od równie niesamowitej Agnieszki, nazywanej przeze mnie Fioletową Agnieszką, której mądre posty trafiają w samo serce, a ona na dodatek okrasza je interesującymi zdjęciami oraz własnym wizerunkiem w fajnych ciuszkach:) Teraz powinnam napisać 7 rzeczy o sobie, ale nawet  nie wiem co .Jednak przekażę wyróżnienie osobom, które wg mnie zasługują a jeszcze ich nie znałam, lub nie doceniałam przy poprzednim wyróżnieniu:)
1.Ania-do której uśmiechnął się Richard Gere, i która lata z aparatem po ulicy i robi ludziom zdjecia-że jeszcze jej nie złapali to cud:)Albo szybko biega:)Druga wspaniała rzecz, jaką robi Ania to filcowe cuda do ubrania-sama bym chciała takie mieć.
2. Kasia-która dziubie śliczne małe uprzyjemniacze czasu, oraz szyje piękne ubrania dla siebie.Wygrałam u niej słodką sówkę, i już nie mogę się doczekać aby ja zaprezentować, ale to musi być specjalna prezentacja,  więc czeka na swój czas:)
3. Ania znów-za skromność i podskoki w deszczu:)I za dzielenie się holenderskim życiem:)Za coś ujmującego, czego nie da się określić tak ot.
4. Angua-za styl, który mi się bardzo podoba, a który gdzieś kiedyś po drodze zgubiłam i nie umiem go odnaleźć i za niesamowite, piękne zdjecia przyrody, tak piękne ze aż chce mi się biegać po lesie, który pokazuje:)
Jeśli macie ochotę-wklejcie sobie ten miły znaczek:) Jeśli macie ochotę-napiszcie coś o sobie. Jeśli macie ochotę-przekażcie je komuś:)
Pozdrawiam, wracam do małych urwipołciów:)




11 komentarzy:

  1. Dziękuje ci bardzo, tak fajnie napisałaś :] Po cięzki dniu miło jest przeczytać takie słowa :]
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmieniłam adres na: annamfashion.blogspot.com

      Usuń
  2. Ja sie ciesze, ze juz sie lepiej czujecie :)i ze mialas sile cos napisac. Serdecznie dziekuje za przemile slowa i zycze ci kochana milego weekendu. Ja juz cala podekscytowana, bo jutro wybieram sie do duzego centra hadlowego :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie i miłe słowa - o sobie już pisałam, ale postaram się coś znów skrobnąć
    Życzę zdrówka małemu :) my właśnie wyszliśmy z choroby wszyscy troje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie i miłe słowa - o sobie już pisałam, ale postaram się coś znów skrobnąć
    Życzę zdrówka małemu :) my właśnie wyszliśmy z choroby wszyscy troje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieki Dzoanko za wyroznienie!!!! Jestes kochana. Zdrowka zycze dla Ciebie i dzieciaczkow! Pozdrawiam.Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochane, same sobie zasłużyłyście abym Was tu wypomniała. To Wasza "wina":)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak sobie myślę, że może tak mocno suchą skórę masz bo mało pijesz wody i innych napojów? Może powinnaś pić dużo więcej wody?
    Ja też tak miałam, zaczęłam więcej pić i moja skóra zrobiła się dużo, dużo lepsza!

    Lubię szminki z L'oreala i kiedyś by oszczędzić zamawiałam je na allegro :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu, muszę więcej pić w takim razie. Kiedyś się przyzwyczaiłam do popijania wody non stop a teraz znowu mi się nie chce chłeptać.

      Usuń