Translate

poniedziałek, 8 października 2012

Firmoo Sunglasses In The Rain

Firmoo kolorowe każda z nas ma, mam i ja:) I owszem dostałam, ale nie żeby ktoś się do mnie zgłosił, za psincowa ja na to, ja sama się do nich zwróciłam i widać spodobał im się blog skoro postanowili ze też będę je miała. A co tam:)Osobiście pewnie bym nie poszła bo bym się wstydziła. Kontakt jest bardzo miły, bardzo szybki i ten podpis- Best wishes,Antonio :):):)A okulary są doskonałe, martwiłam się bo ja w sumie w niewielu okularach wyglądam dobrze, muszę mieć zakryte brwi, okulary nie mogą być za duże bo mam małą buzię(choć teraz ciut się zaokrągliwszy razem z resztą ciała) , no jednym słowem-trudne zadanie.Więc czekałam pełna obaw a one są doskonałe, nie tylko z wyglądu i wykonania, one są doskonałe do mojej buzi, świetnie siedzą na nosie(mam mały nos i okulary często mi się zsuwają), i świetnie trzymają się na głowie, nie zjeżdżają mi. No i cale są cudowne, kolor, połysk, szkiełka-oczywiście 2 etui-twarde i miękkie oraz zestaw naprawczy.Można sobie takie okulary zamówić na tej oto stronie http://www.firmoo.com/ i dla tych co kupują po raz pierwszy-okulary są za darmo, płaci się tylko za wysyłkę-http://www.firmoo.com/free-glasses.html, ale dla posiadaczy bloga są całkiem za darmo,i okulary i przesyłka.Trzeba tylko w zamian się w nich obfocić i pokazać co jest tylko przyjemnością, gdyż są one (te moje) wspaniałe. No i kolor taki mi akurat przypasował. Podoba mi się przygotowanie do zakupu tam, sa wymiary różne i parametry i można je naprawdę dobrze dobrać, a także przede wszystkim do każdego modelu można zobaczyć zdjecia blogerek w nich-dzięki temu widziałam ze moje nie są takie ogromne i nie będą za duże dla mnie.Czas mnie nie rozpieszczał i dopiero wczoraj mogłam zrobić zdjecia, nie chciałam zdjęć w domu, więc są bardzo nietypowe-na deszczu:)dziecka w aucie siedziały a mąż pstrykał-czułam się jak wariatka, w sklepie ludzie się patrzyli, na parkingu też, ja chciałam szybkie zdjęcie a mąż się zapalił do pomysłu i pstrykał.Straszne zamieszanie bo w sklepie dzieci biegały, nikt ich nie widział, ja z goglami na oczach ,mąż przy aparacie-a wokół same przyjemności- kryształowe lampy, kabelki, pracujący wentylator do którego można tak wiele rzeczy włożyć-no żyć nie umierać, mówię Wam:)Ale się udało i w sumie zdjecia mi się podobają. No i mogłam się ubrać lepiej niż zwykle na zakupy-bo w sumie musieliśmy jechać na zakupy, bo goście przychodzili.I wypróbowałam przy okazji  nowe buty z sh, na 6 cm obcasiku po którym bolały mnie nogi-rasowa więc ze mnie Kobieta:)A teraz mnóstwo zdjęć i każde w okularach Firmoo- będą chyba moimi ulubionymi:) Nie mogę się doczekać większej ilości czasu aby pozaglądać do moich koleżanek-ale najpierw muszę uszyć zabawkę dla dzidzi na Florydę...



łapanie deszczu


no i już, jest deszczyk 


w stanie spoczynku:)


z aparatu w źrenicy:)


fototapeta raz


fototapeta dwa


ajć, takie piękne te lampy


taxi-fototapeta trzy



ta mi się spodobała mocno:)


a tu ja ale minę mam jak zadzior spod budki z piwem


39 komentarzy:

  1. Przepiekne zdjecia, szczegolnie to z parasolka, cudo! A okularki..idealnie dobrane i swietny "topowy" kolorek! Ja uwielbiam okulary, wiec Ci troche ich zazdroszcze;) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, nie zazdrość tylko napisz do nich i dostaniesz okularki na 100%:) Masz fajnego bloga, bardziej o modzie niż mój, bo mój naprawdę nie wiadomo czym jest:)

      Usuń
    2. Zebys Ty widziala ile ja juz mam tych bryli..;) Narazie stop zakupom okularowych! Ale mimo tego zazdroszcze, bo piekne sa.. A moj blog tez w zasadzie o wszystkim po troche, o modzie tez;) Ale lubie takie, dlatego tez Twoj mi sie tak podoba! Pozdrawiam. Anka

      Usuń
  2. Łał! Ale laska z Ciebie :-) Wyglądasz REWELACYJNIE!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj no, wiedziałam ze to Lavanna moja:) Dziękuje i jakby co to polecam Wam Koleżanki blog na którym Asia robi cuda tak smaczne , że hej:)http://lavanna.pl/

      Usuń
  3. wyglądasz w nich cudnie! wogóle wyglądasz super!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie zdjęcia piekne, ale to pierwsze - numer jeden! Cudo. Piekne są krople deszczu, uwielbiam deszcz! Aha, pytałaś mnie o te czarne botki w poście Taki żart, to Reserved - nasz polski, poczciwy, całuski! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne te botki, szukam czegoś ale nie znalazłam jeszcze. Ja tez uwielbiam deszcz, jak bębni o parapet, albo najlepiej w namiot nad morzem-wiem, ze to głupota ale ja lubię siedzieć w namiocie jak pada deszcz, zakopana w śpiwór, a maż obok czyta na głos książkę-nie miałam tego lat wiele a ostatniego lata akurat:)

      Usuń
  5. Ja jeszcze apropos twego komentarwa dotyczącego Murakami'ego Mówię Ci, katowałam tę książkę może z rok, było coś z nią dziwnego, z jednej strony nie mogłam przez ną przejść, z drugiej przyciągała mnie jakimś dziwnym klimatem, nie mogłam do niej nie wracać. Coś w jego książkach jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Kawkę?No bo ja nie mogłam tego zacząć własnie, tylko tę miałam na początku. A teraz lubię mocno, właśnie za to "coś":)

      Usuń
  6. Właśnie to pierwsze foto mnie urzekło niesamowicie ....Pięknie na nim wyszłaś ....okularki idealnie sobie dobrałaś ....:)))

    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za @:*Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beti, no pozytywnie mnie zaskoczyły te okularki, naprawdę, bez mierzenia w sklepie miliona par i takie idealnie leżące. Nie ma za co:)Pa:)

      Usuń
  7. Moja Droga wyglądasz świetnie. Uwielbiam te Twoje zdjęcia, a zwłaszcza jak " puszczasz" oko heheh. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, patrząc na Twoje piękne kompozycje tym bardziej mnie cieszy słowo "uwielbiam":)

      Usuń
  8. Ja też jestem pod wrażeniem pierwszego zdjęcia. Okularki super gratuluję. Fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to ze first the best:)dziękuję i czekam na nowego posta u Ciebie:)

      Usuń
  9. pierwsze foto wymiata, ja chce taki parasol, torebkę też :P!

    OdpowiedzUsuń
  10. Precious glasses and scarf great. With the umbrella of polka dots, a gorgeous outfit.

    http://sensecorbata.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. Po piersze wygladasz jak swiatowa dama w tych okularkach i z parasolem :). Widzialam je u innch dziewczyn i masz racje wygladaja bardzo solidnie i sa ladne. Musze zerknac na ta stronke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto Aniu, a taka ze mnie światowa dama jak z koziej **** trąbka, ale dobrze , ze chociaż na zdjeciu jest złudzenie:)

      Usuń
  12. Bardzo fajne są te okulary i ładnie w nich wyglądasz :] zdjęcia fajne i jak u mnie również w deszczu - co za pogoda, gdzie człowiek nie zajrzy to pada, ah!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano, czasem pada, ale Ty pieknie w tym deszczu wyglądasz, choć nie miałam czasu na popisanie-poprawie się:)

      Usuń
  13. nice photos!maybe we follow each other!? let me know ;) www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealnie je dopasowałaś i świetnie współgrają z kominem! Ja tez mam zawsze problem z dobraniem okularów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty masz wszystko zawsze idealnie dopasowane:)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Dzieki:)Wielka i nieporęczna ale tez ja lubię:)

      Usuń
  16. zapraszam serdecznie na mój blog znajdziesz tam codziennie ciekawe posty oraz masz szanse wygrać wspaniałą nagrodę http://www.kamson.pl/2012/10/prezent-od-kamsona-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Do mnie się zgłosili z tego Frimoo. Ale przyznam, że w ogóle nie chciało mi się szukać. Nienawidzę sklepów internetowych i przeglądania w nich rzeczy. Jakbym dostała kupon i miała iść do normalnego sklepu to pewnie prędzej bym się zdecydowała.
    Twoje okulary są bardzo fajne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nadrabiam zaległości ach ten brak czasu;)
    Okularki cudowne, jak ładnie Ci w nich i kolor fajny, świetnie pasują do szalika;))Dzoena zapraszam do mnie na Candy do wygrania bluzeczka z baskinką, może właśnie Ty ją wygrasz:))

    OdpowiedzUsuń
  19. okulary rzeczywiście świetne, ale mi najbardziej podoba się parasolka :) bo w groszki, które tak bardzo lubię!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja. okularki boskie.

    OdpowiedzUsuń