Translate

niedziela, 2 września 2012

Kratka czy pepitko?

I kratka i pepitko:) Samo się stało jakoś ,bo miałam mało czasu. Ogólnie byłam niezadowolona z góry, bluzka jest ok sama w sobie, ale spodnie są z sh, mają lat sporo więc mają wysoki stan ale strasznie wąską mają linię na samiutkiej górze, muszę albo odciąć kawałek góry(skrócić zamek), albo odciąć kawałek brzucha, bo spodnie mi się wciskają i dzielą mój tułów na dwie wyraźne części. Ta bluzka wszystko podkreśliła  Absolutny błąd , wiem, ale spodnie kocham bo zauważyłam że taka drobna kratka jest dobra dla pełnej figury. Nie wiem co na to styliści, ale ja te spodnie kupiłam bo od razu zobaczyłam optyczne zmniejszenie ud, gdybym miała czarną górę to byłoby doskonale , no ale ja chciałam białą. Ale miało być o torebce też, pepitko mnie zauroczyło, ale jakoś nie wiedziałam jak ją nosić, torebka leżała kilka miesięcy z metką i miałam ja wystawić na allegro aż tu nagle przyszła na nią pora. Zestawienie tej kratki i tego pepitka strasznie mi się spodobało, wcale się nie gryzie jakoś, wiele rzeczy mi nie pasuje od razu ale tu nie miałam żadnego negatywnego uczucia-poza tym że włosy mi się zwichrowały bo było mżawkowo czasem.Ponieważ to była wizyta w zooooo, to przy okazji kilka fotek.




  kratka pepitko kropki i panterka



 w tych rozetkach od razu się zakochałam




w gazetce H&M na nowy sezon zobaczyłam dzisiaj(3 .09)że wcale za dużo nie namieszałam:) Ha, niespodziewanie całkiem modnie się ubrałam!!:)



 nasze dinozaury są starsze ode mnie, w przewodniku napisali ze to jedyna taka ekspozycja na świecie odwiedzana przez kolejne pokolenia. Rzeczywiście dinoparki powstają jak grzyby po deszczu, ale nasze "zawsze" były:)



 bardzo zrezygnowany stary miś

  



14 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie zestawiłaś te spodnie i torebkę, ale mój wzrok także przyciągnęła bransoletka i kolczyki.A wracając do pepitki to tak jak Ty zazwyczaj łączę ją z białym lub czarnym kolorem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakoś się od razu nasuwa prawda?A powiem Ci że ubrałam dzisiaj wiele kolorów na raz i to pepitko zobaczyłam w zupełnie nowej odsłonie. No odrywam wszystko na nowo dosłownie:)

      Usuń
  2. Bardzo ładna bransoletka
    Zapraszam do siebie:
    http://stylowcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladnie ci wyszlo, ja jakos sie boje mieszac moze w glowie mam wbite, ze kratki i kropiki itd :) u innych mi sie bardzo podoba ale sama nie umiem. Torebka jest sliczna bardzo dobrze, ze jej nie sprzedalas teraz pepitka bardzo modna posluzy ci do wielu stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz zamieszałam tak, przyznam szczerze:)Zawsze unikałam takich zestawień ale wychodziliśmy szybko, czarna torebka była za mała, dużej nie chciałam bo z małymi dziećmi uważam, duża torebka to dodatkowy balast-a taka listonoszka w sam raz, tylko deseń taki wyraźny ale bardzo się polubiłam z torebką teraz:) od 3 dni ją nosze do różnych rzeczy:)

      Usuń
  4. Bardzo ladnie wygladasz!!! SUPER butki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia z dino i dziećmi! Fajnie to zestawiłaś, choc ja ma takie traumatyczne wspomnienie związane z pepitką z dzieciństwa, a właściwie wczesnej młodości. Otóż w czasach kryzysu, gdy nie można było nic dostać mam kupiła "spod lady" niezłą bele pepitkowego materiału i poszyła mi i siostrze hurtem - kostiumiki i płaszczyki i pamietam jak musiałam w tym na okraglo chodzić! :) dzis uśmiecham sie do tych wspomnień. Bardzo rozbawiłas mnie swoim komentarzem u mnie na blogu,Ale mi sie to spodobało: buty do radości! Będę tak je nazywała! dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooooo..., pamiętam te czasy, moja Mama tez nam szyła cała masę bluzek, spódnic, sukienek, na szczęście nie wszystko z tego samego, ale wiadomo ze jak kupiła materiał to miałam coś i ja i siostra i Mama też:)dziękuję ze Ci się spodobały zdjęcia z dziećmi, najchętniej wstawiłabym wszystkie ich zdjęcia żeby się pochwalić, jak każda Mama pewnie, mogłabym ich ciągle fotografować, krok po kroku:)

      Usuń
  6. świetnie to zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te spodnie fajnie podkreślają Ci tyłek :D Szkoda, że nie pokazałaś się z boku albo z przodu żebyśmy mogły ocenić na ile nie przesadzasz ze swoim dzieleniem się na pół ;)
    Ogólnie styliści mówią, że im większy rozmiar tym większe wzory powinny być. Ale u Ciebie rozmiar jest mały więc i stąd spodnie doskonale się sprawdzają. Połączenie kratki i pepitki jest super, jak widzisz, stałaś się trendsetterką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wpiły się i nie dałam zdjęcia ale jak chcesz to dla Ciebie dołączę i zobaczysz.I wiesz co Asiu, specjalnie szukałam co piszą o wzorach, niewiele tego znalazłam ale na jednym portalu było że im większy rozmiar tym mniejszy wzór, czyli na odwrót niż Ty znalazłaś. I bądź tu człowieku mądry potem:)

      Usuń
    2. Aaaaaa, dzięki za zdanie o tyłku:)Całkiem dobrze to wygląda porównując z różnymi spodniami rzeczywiście, nie narzekam, ale czy to wzór czy materiał to nie wiem:)

      Usuń
  8. Faktycznie ciekawie wyszlo to polaczenie, chociaz ja musze sie przyznac nie mam zadnych spodni we wzory (oprocz jednych szortow). W mojej szafie kroluja ciemny dzins i czern, chociaz ostatnio wzbogacilam sie w kilka par kolorowych, jednak ciagle jednobarwnych spodni.
    Czy te dinozaury to park w Baltowie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, dinozaury najstarsze w Polsce czyli w WPKiW w Chorzowie, naprawdę maja co najmniej 40 lat.

      Usuń