Translate

wtorek, 28 sierpnia 2012

Kryjące czary-mary

Takie czary-mary to po prostu poncho. kiedyś niekoniecznie nosiłam , ponieważ drażni mnie noszenie torebki na ramieniu kiedy mam na sobie poncho.Ale w zeszłym roku trafiłam na poncho wełniane w C&A za 9 zł a potem znalazłam to , które mam na zdjęciach w stanach i pomyślałam jak to będzie cudownie otulić się nim jak się zrobi chłodniej latem:) Zaraz stało się moje. Jest obszerne, cudownie przyjemne bo z bawełny jak bluza, ma fajny kaptur, kieszenie i przyjemny kolor.Można się otulić kiedy jest chłodniej a jest przewiewne, kiedy zrobi się cieplej. I sprawia, ze czuję się w nim bezpieczna, zakrywa pupę, pokazuje nogi dopiero poniżej bioder, wszystkie boczki, tłuszczyki zakryte:) Nie chodzi o to ze pełniejszy kształt trzeba zakrywać(nie ma powodu), ale chodzi o to poczucie bezpieczeństwa moje, czasem mam dzień, kiedy wszystko mi przeszkadza, we wszystkim czuję się nie tak jak bym chciała, wtedy zakładam poncho i jest super. I nie wiem dlaczego, ale uwielbiam ten kaptur z tyłu, niekoniecznie na głowie, lubię że tam się coś dzieje. Poncho jest obszerne ale nie wygląda jakbym miała na sobie za dużą kurtkę, za którą chciałabym się ukryć.

"dzianie się" z tyłu:)


z przodu, bo jakoś nie mam tak zdjecia:)





tył poncha-na mój tył nie patrzeć:)



16 komentarzy:

  1. fajne jest te poncho, ja jakoś nie umiem sie do takich cudeniek przekonać, zawsze mi się wydaje że źle w nich wyglądam,
    bardzo ładny dekold ma ta biała bluzka
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Bluzka (Ella Moss)jest w poście o bluzkach białych też, uwielbiam ją po prostu:)A do poncha rzeczywiście trzeba się przekonać,lata, fruwa, lezie za każdym ruchem ręki-ha,ha:)

      Usuń
  2. Wygląda bardzo przyjemnie te poncho :) Widać, że cieplutkie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne poncho...dziękuję za odwiedziny i komentarz:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem fanką poncha, ale na Pani wygląda ono rewelacyjnie! Życzę powodzenia w prowadzenu bloga :)
    http://fckitweareyoung.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za komplement a za życzenia powodzenia to nie dziękuję tradycyjnie-żeby nie zapeszyć:)

      Usuń
  5. Mi też się bardzo podoba:-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez sie z ponczem zaprzyjaznilam w zeszlym roku i masz racje jest badzo uniwersalne. Nie wpadlam na pomysl noszenia na plazy naprawde super pomysl :). Wygladasz przepieknie i naprawde nic nie musisz ukrywac :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz ja w sumie lubię pogodę taką, wietrzną,morze zdenerwowane,ocean nie w sosie, chłodniejsze ciut powietrze, naprawdę lubię i dlatego o tym pomyślałam, zwłaszcza ze byłam na Florydzie też.I dziękuję:)

      Usuń
  7. Wszystkim Wam bardzo dziękuję za miłe słowa:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie o nim piszesz o fajnie go pokazujesz.
    Ja lubię też takie cuda, wygodne, modne i eleganckie również :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a jak bardzo lubią nosić ponczo, to Twoje bardzo mi się podoba ze względu na kolor i materiał - super

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham poncza! Mam chyba ze 4, ostatnio polubiłam też duże, wełniane chusty- bardziej eleganckie.
    A Twoje ponczo bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Wam bardzo,własnie się zaczyna robić pogoda na poncha:)

    OdpowiedzUsuń